Sú vaše instagramové príbehy rentabilné?

Podnikanie

 Podľa Social Reportu , tieto tzv. IStories prekonali svoju konkurenciu, Snapchat, získaním 250 miliónov denných aktívnych užívateľov do jedného roka od svojho spustenia. To všetko jasne ukazuje, že stratégia spoločnosti Instagram Stories  je dôležitá pre váš vlastný marketing sociálnych médií.
Ak ste už začali vytvárať príbehy pre vaše podnikanie, gratulujeme! Ale ako viete, či to, čo vytvárate, skutočne dosiahne vašu cieľovú skupinu a povzbudíte ich, aby sa zapojili alebo navštívili vaše webové stránky?
Dobrou správou je, že určenie úspechu pre vaše príbehy nie je ťažké. Tu je návod, ako zmerať ROI vášho IStory.

aplikace

Poznajte rozdiel medzi dosahom a zobrazeniami
Po prvé, budete chcieť pozrieť sa na veľkosť publika, s ktorými sa stretnete so svojimi príbehmi na Instagrame. Tieto metriky určujú dosah a zobrazenia. Rozdiel medzi týmito dvoma prvkami je ten, že dosah je presný počet používateľov (jednotlivých účtov), ktorí videli váš príbeh. Zobrazenia predstavujú presný počet zobrazení. Toto rozlíšenie je dôležité, pretože ten istý používateľ si môže zobraziť váš Instagram Story viackrát.
Ak chcete zistiť, koľko z vašich sledovateľov prezerá vaše príbehy, vezmite celkové číslo dosahu a rozdeľte ho celkovým počtom sledovateľov, ktorých máte. Potom vynásobte toto číslo 100, aby ste získali percento svojich sledovateľov, ktorí sledujú vaše príbehy.

soiální síť

Merajte interakcie
Váš hlavný cieľ je dostať interakcie. Hoci používatelia nemôžu komentovať príbeh Instagramu, existuje množstvo spôsobov, ako môžu stále spolupracovať. Patrí medzi nich návšteva vášho profilu, kliknutie na odkaz na vaše webové stránky vo vašom bio a využitie tlačidla e-mailu alebo hovoru vo vašom profile. Tieto akcie možno merať.
Vo všeobecnosti je dôležité sledovať metriku interakcií. Ak sú napríklad vaše interakcie na vašich príbehoch nízke, možno budete musieť zlepšiť výzvu na akciu, aby ste zvýšili počet kliknutí.